Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /disk_1/www/cz/silicmedia/reklamni-predmety/system/database/mysql.php on line 6
Marketing na sociálních sítích
DomůSeznam přání (0)Účettext_shopping_cartObjednat

Marketing na sociálních sítích

marketing na sociálních sítíchSociální sítě jsou dnes standardně využívaným PR nástrojem větších či menších firem z různých oborů podnikání a jejich význam i oblíbenost stále roste. U nás je celý obor SNA (Social Network Analysis), SMO (Social Media Optimalization) a SMM (Social Media Marketing) teprve v začátcích a proto se stále ještě setkáváme s mýty a omyly v názorech na správný postup a účel marketingu v sociálních sítích, podepřené argumenty samozvaných “odborníků“ na SM, kteří aniž by něco tušili o teorii sociálních sítí a sociologii samotné, slibují klientům zaručený úspěch a ty nejlepší výsledky jejich kampaní.

Na sociální sítě ale chodí lidé především trávit volný čas, popovídat si se známými, okomentovat fotky kamarádů apod., bez primárního úmyslu si něco koupit. Z tohoto důvodu má klasická reklama například na facebooku efekt spíše pro produkt, který se dá koupit impulzivně, tedy bez většího rozmýšlení. V opačném případě nebývá přínos těchto kampaní zrovna uspokojivý.

 Účelem marketingu na sociální síti je celkové povzbuzení k nákupnímu rozhodnutí (které uživatel absorbuje významně delší čas, než při pohlednu na reklamní banner) a rezonance těch správných argumentů, které ho po té bezpečně navedou tím správným směrem. Jinak řečeno aby ve chvíli, kdy se uživatel sám rozhodne pro koupi např. nového mobilu, si koupil právě ten konkrétní a určitý typ, který dost lidí a článků chválilo a označili ho jako dobrou volbu.

Podstata marketingu v sociální síti je tedy ve zvyšování přesvědčení a pocitu nezbytnosti takového kroku (v našem případě nákupu nového mobilu), a také v navedení tím správným směrem (tedy že nejlepší bude určitá značka a konkrétní typ).

Sociální média (např. YouTube) či sociální sítě (např. Facebook) jsou výtečným způsobem, jak sdílet informace, zážitky, názory, videa či fotografie. Toto je nyní normou, standardem a toto sdílení by mělo probíhat upřímně a otevřeně. Interaktivní podstata sociálních sítí a médií povzbuzuje participaci uživatelů těchto sociálních technologií, zpětnou vazbu a publikování informací.

Sociální technologie (sociální média, sociální sítě, sociální relevance) ve všech svých formách volají po tom, aby se Vaše společnost účastnila tohoto fenoménu. Nepostávejte v pozadí v době, kdy Vaše konkurence již používá sociální média a sociální sítě k vysílání jejich sdělení. Posilte Vaši značku, její kredibilitu a reputaci, využijte sociální technologie. Pomůžeme vám.

Služby Silic média na poli sociálních sítí - Facebook

Facebook kampaně jsou určeny pro klienty, kteří chtějí co nejefektivněji oslovit masu lidí na sociální síti. Ať už je Vašim cílem vytvořit komunitu, nalákat lidi na svůj web či o sobě prostě dát vědět. Silic média Vám toho pomůže dosáhnout návrhem co nejefektivnější kampaně na facebooku.

marketing facebookVytyčíme s Vámi jasně stanovené cíle Vaší kampaně a ve strategickém plánu Vám potom přesně popíšeme, jak těchto cílů chceme dosáhnout.

Každé kampani předchází podrobné strategické plánování a to je také prvním krokem za úspěšnou kampaní. Vytvoříme Vám strategický plán a podrobný popis jednotlivých kroků kampaně, abyste již na začátku věděli, do čeho jdete.

Ve chvíli kdy se po zhlédnutí strategického plánu rozhodnete pro realizaci kampaně, přichází čas zpracování, při kterém budou na sebe jednotlivé kroky logicky navazovat a zapadat do sebe, přesně podle plánu ve Vašich rukou.

 

Zajistíme vytvoření aplikací běžících v záložce na Vašem profilu nebo externě mimo Facebook na Vaší stránce.

Možností jak může Facebook aplikace vypadat je nezpočet, zde pro představu uvádíme několik příkladů:

  • kvíz
  • interaktivní hra
  • eshop
  • soutěž
  • fotogalerie
  • posílání dárků
  • interaktivní naučná aplikace
  • komunitní aplikace

Facebooková kampaň zahrnuje:

  • Vytvoření komunity a aktivní komunikace s ní
  • Tvorba aplikace pro podporu prodeje či propagaci produktů/produktové řady
  • Tvorba profesionální unikátně zpracované grafické prezentace